Reklamačný poriadok

internetového obchodu: www.kupsito.sk,

 

ktorý prevádzkuje spoločnosť Milan Čelko KUPSITO, Sobieskiego 7, 34-480 Jablonka, Malopolskie, Poľská republika, IČO: 367 671 891, DIČ: 675 159 7757, IČ DPH: PL 675 159 7757. email: info@kupsito.sk v súlade legislatívou Poľskej republiky

 

  1. Internetový obchod  je povinný dodať tovar bez vád. V prípade vád tovaru má kupujúci nárok, najmä právo podať sťažnosť za podmienok stanovených občianskym zákonníkom. Kupujúci môže v prípade vady:
    1. napísať žiadosť na zníženie ceny
    2. napísať prehlásenie o odstúpení od zmluvy, kúpna cena mu bude vrátená v zmysle platnej legislatívy. Lehota na odstúpenie od zmluvy, vrátenie tovaru bez udania dôvodu je 14 kalendárnych dní.
  2. Záručná lehota na nový tovar, zakúpený prostredníctvom internetového obchodu je stanovená na 24 mesiacov. Záručná lehota na používaný tovar je stanovená na 14 dní (tzv. doba na odskúšanie), prípadne ako je uvedené v inzeráte.
  3. V prípade, ak sa počas trvania záručnej doby vyskytne vada, internetový obchod je zodpovedný z titulu reklamácie za vadu, ak bola fyzicky zistená pred uplynutím dvoch rokov (24 mesiacov) od doručenia nového nepoužitého tovaru kupujúcemu. Kupujúci môže tovar reklamovať spolu s predloženým dokladom o kúpe priamo v internetovom obchode a to zaslaním na adresu: Milan Čelko KUPSITO, Sobieskiego 7, 34-480 Jablonka, Malopolskie, Poľská republika alebo zaslaním na adresu: KupSiTo Global, s.r.o., Jelence 11, 03401 Ružomberok, Slovensko. Spolu s reklamovaným tovarom musí kupujúci predložiť aj doklad o kúpe tovaru spolu s opisom reklamácie. Reklamácia by mala obsahovať popis vady tovaru a vznik (dátum) vady tovaru.
  4. V prípade, ak sa počas trvania záručnej doby vyskytne vada, internetový obchod je zodpovedný z titulu reklamácie za vadu, pokiaľ na ňu nebolo priamo upozornené v inzeráte alebo nebol o nej kupujúci oboznámený prostredníctvom emailu ešte pred zakúpením tovaru, ak bola fyzicky zistená pred uplynutím 14 dní, prípadne tak ako bolo uvedené v inzeráte, od doručenia použitého tovaru kupujúcemu. Kupujúci môže tovar reklamovať spolu s predloženým dokladom o kúpe priamo v internetovom obchode a to zaslaním na adresu: Milan Čelko KUPSITO, Sobieskiego 7, 34-480 Jablonka, Malopolskie, Poľská republika alebo zaslaním na adresu: KupSiTo Global, s.r.o., Jelence 11, 03401 Ružomberok, Slovensko. Spolu s reklamovaným tovarom musí kupujúci predložiť aj doklad o kúpe tovaru spolu s opisom reklamácie. Reklamácia by mala obsahovať popis vady tovaru a vznik (dátum) vady tovaru.
  5. Internetový obchod vybavuje reklamácie v trvaní 4-6 týždňov. Ak pri reklamácii dôjde k výmene tovaru, záručná lehota začína plynúť od prevzatia nového výrobku.
  6. Internetový obchod informuje, že prvých 6 mesiacov od nákupu platí tzv. obrátené dôkazné bremeno, ktoré znamená, že vada, ktorá sa objaví na výrobku je považovaná za vadu, ktorá existovala už pri predaji, pokiaľ predávajúci nepreukáže opak. V prípade vyskytnutia sa vady na výrobku do 24 mesiacov od nákupu, má spotrebiteľ v rámci krajín EÚ právo požadovať od predávajúceho výmenu, opravu, zľavu z kúpnej ceny alebo vrátenie ceny výrobku, ak nie je výmena výrobku možná.  Internetový obchod na základe čl. 558 §1 poľského Občianskeho zákonníka úplne vylučuje zodpovednosť zákazníkov z titulu fyzických a právnických vad. Internetový obchod nesie zodpovednosť voči kupujúcim na základe čl. 556 poľského Občianskeho zákonníka a ďalších za vady.
  7. Reklamácie sú riešené v súlade s ustanoveniami poľského občianskeho zákonníka.
  8. Internetový obchod informuje kupujúceho o existencii alternatívneho riešenia sporov prostredníctvom platformy: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage
  9. Platforma Riešenie sporov online (RSO) predstavuje jednotný bod, kde spotrebitelia a obchodníci z EÚ môžu urovnávať spory pri domácich i cezhraničných nákupoch cez internet, a to vďaka tomu, že sú na ňu pripojené vnútroštátne orgány alternatívneho riešenia sporov (ARS), ktoré vymenovali členské štáty na základe kritérií kvality a oznámili ich Komisii. Informácie: http://europa.eu/rapid/press-release_IP-16-297_sk.htm

 

Reklamačný poriadok je platný od 01.02.2017

 

Prílohy na stiahnutie: