TEC 2000 PREPLACHOVANIE MOTORA
TEC 2000 PREPLACHOVANIE MOTORA
Kód tovaru: 11988895129
- Stav: Nové
- Výrobca: TEC-2000
- Katalógové číslo výrobcu: TECEF
- Hmotnosť produktu s obalom: 0,426 kg
POZOR: v prípade možnosti výberu farby, typu, vzoru ju uveďte do poznámky
POPIS PRODUKTU
Jeden z prvých a mála prípravkov, ktoré nepoužívajú chlórované uhľovodíky – čo znamená žiadne škodlivé výpary počas prevádzky prípravku a čistejšie prostredie.
TEC-2000 Engine Flush je považovaný za jeden z najúčinnejších prípravkov na čistenie interiéru motora. Veľmi ľahko sa používa v akýchkoľvek podmienkach. Vzorec TEC-2000 Engine Flush je prítomný na svetovom trhu už viac ako 20 rokov a teší sa vynikajúcej povesti medzi zákazníkmi, ktorí sa profesionálne zaoberajú automobilovým trhom.
Ako používať?
TEC-2000 Engine Flush by sa mal používať počas štandardnej výmeny oleja.
Prípravok by sa mal pridať do motora, dokonca aj do starého oleja. Motor by mal dosiahnuť normálnu prevádzkovú teplotu. Po pridaní prípravku by mal motor bežať na voľnobeh cca 10-15 minút (auto by malo byť vo vetranej miestnosti alebo vonku, aby nedošlo k otrave výfukovými plynmi). Po uplynutí tejto doby vypustite starý olej, nainštalujte nový filter a doplňte nový olej.
Ak má motor problémy, ako sú lepkavé krúžky, nerovnomerná kompresia, zvýšená spotreba oleja alebo čierny dym, s prípravou pred výmenou oleja by mal vydržať približne 25-30 minút.
Unikátna kombinácia veľmi účinných čistiacich prostriedkov a veľmi účinného mazania umožňuje použitie prípravku vo všetkých spaľovacích motoroch – benzínových, naftových aj plynových . Prevádzka je pre motor úplne bezpečná.
Dávkovanie:
Jedna 375 ml plechovka TEC-2000 Engine Flush postačuje na každých 4-5 litrov oleja (pre mokré spojka 5-6 litrov oleja)
Kedy použiť preplach motora?
Preplach motora TEC-2000 „Preplach motora“ je zložený z:
- motor spaľuje olej
- li>
- z vozidla vychádza tmavý alebo modrý dym
Ak motor spaľuje olej a výsledkom je tmavý resp. modrý dym, to znamená, že krúžky majú odolnosť voči práci a nedotýkajú sa stien valca a v dôsledku toho unikajú olej do spaľovacej komory.
- olej vyteká cez pneumotorax
- li>
- nízka kompresia
Ak má motor problémy so štartovaním, môže to znamenať, že krúžky boli zachytené karbónovými usadeninami a zaseknuté v drážkach krúžkov. Keď motor beží, tlak v spaľovacom priestore dosiahne spodok piestu, zníži kompresiu v spaľovacom priestore a vyfúkne olej. Existuje aj možnosť, že krúžky boli mechanicky poškodené, stáva sa to v 1 z 10 prípadov.
- počuť zdviháky ventilov
- olej sa menil dlhšie ako 15 000. km
- olej je starší ako 12 mesiacov
- auto bolo jazdené prevažne v meste
- kúpili ste si auto alebo motor a nepoznáte jeho históriu
PODOBNÉ PRODUKTY
K2 ÚČINNÉ PREPLACHOVANIE MOTORA 250ML
K2 Motor Flush T371 - preplach motora pred výmenou oleja 250 ml.Je to profesionálny preplach motora s overenou receptúrou na báze čistiacich látok, mazív a prísad proti opotrebeniu…
-24%K2 VYPLÁCHNUTIE MOTORA VYPLACHOVANIE MOTORA 250 ML
K2 MOTOR FLUSH ENGINE FLUSH 250 ML - T371K2 Motor Flush môže byť použitý vo všetkých spaľovacích motoroch – naftových, benzínových a plynových. Špeciálne mazacie prísady obsiahnuté…
-16%VYPLACHOVANIE MOTORA OPLACHOVANIE MOTORA | 100 ml
-28%VYPLACHOVANIE MOTORA OPLACHOVANIE MOTORA | 100 ml
-21%Mannol Motor Flush 350ml 9900
-5%MANNOL Motor Flush na preplachovanie motora (9900)
-23%K2 MOTOR FLUSH BEZPEČNÝ OPLACH PRE MOTOR T371
-11%XADO VITA FLUSH MOTOR RINSE REVITALIZANT 20ml
MANNOL MOTOR FLUSH 350ML
-17%K2 MOTOR FLUSH 250 ML Oplachuje vnútro motora
Hodnotenie obchodu
Zobraziť viac