Často kladené otázky

  1. Je tovar skladom?

    • Tovar sa nenachádza v našich skladoch. Stránka kupsito.sk funguje ako „sprostredkovateľ“ tovaru z Poľska. Tovar je objednaný až po uhradení potvrdenej objednávky.

  2. Kedy mi tovar príde?

    • Oficiálne je stanovená dodacia lehota 3-7 pracovných dní.

    • Výnimočne sa môže stať, že samotný inzerent uvádza dodaciu lehotu dlhšiu ako našich 3-7 pracovných dní. V takom prípade na to dodatočne zákazníka upozorníme telefonicky alebo emailom. Dlhšia dodacia lehota je najmä pri tovaroch typu „nábytok, sedacie súpravy a pod.“ alebo pokiaľ inzerent čerpá dovolenku. Pokiaľ zákazník nesúhlasí s dĺžkou dodacej doby tak sa pristúpi k stornu objednávky a vráteniu peňazí.

    • Vo výnimočných prípadoch sa taktiež môže na našej stránke objaviť tovar, ktorý samotní poľskí inzerenti nemajú skladom ale objednávajú ho z zahraničia (Čína, Singapur, USA...). Dodacia lehota takéhoto tovaru sa pohybuje medzi 20-40 prac. dňami. Takýto tovar neobjednávame. Ak obdržíme objednávku s takýmto tovarom tak na to zákazníka upozorníme, zákazník si zvolí buď tovar od iného inzerenta alebo pristúpime k stornu objednávky a vráteniu peňazí.

    • Pozn.: Doručovateľská firma Milan Čelko KUPSITO zabezpečuje len dovoz tovaru. Samotnú montáž nábytku (iného doručeného tovaru) za štandardných okolností neponúka.

  3. Kedy mi môj tovar objednáte, stačí odoslať objednávku?

    • Objednávku je potrebné najprv uhradiť. Tovar je objednaný až po uhradení plnej čiastky alebo zálohovej platby (30% z ceny tovaru + poštovné). Bližšie informácie sú uvedené v potvrdzujúcom emaily ktorý obdržíte automaticky po odoslaní objednávky.

    • Tovar na plnú dobierku neposielame.

  4. Na stránke Kupsito.sk sa taktiež nachádzajú celé kategórie (nie len jednotlivé tovary), ktorým bola možnosť zakúpiť tovar zablokovaná. Jedná sa o kat. ako napríklad motory, čerpadlá, riadiace jednotky, kapoty, dvere, blatníky.... Tento tovar kvôli negatívnym skúsenostiam taktiež neobjednávame.

  5. Je na tovar poskytovaná záruka?

    • Slovenský zákazník kupuje tovar od Poľskej firmy Milan Čelko KUPSITO. Sídlo firmy a taktiež miesto predaja je na území Poľskej republiky, preto pri predaji platia záručné podmienky poľského Obchodného zákonníka alebo poľského Občianskeho zákonníka.

    • Na nový tovar je poskytovaná záruka 24 mes. pokiaľ je kupovaný fyzickou osobou (FO), pokiaľ nie je uvedené inak. Pokiaľ je nový tovar kupovaný právnickou osobou (PO), na takýto je poskytovaná záruka 12 mes., pokiaľ nie je uvedené inak.

    • Zakúpený tovar je možné vrátiť v lehote 14 dní, s výnimkami a podľa podmienok uvedených v obchodných podmienkach (OP).

  6. Koľko a ako za tovar zaplatím?

    • Platbu za tovar je možné vykonať cez internet banking, poštovou poukážkou alebo priamo vkladom na účet.

    • Za tovar je možnosť zaplatiť buď plnú čiastku predom, alebo zálohovú platbu (30% z ceny tovaru + poštovné) predom a zvyšnú čiastku pri prevzatí.

    • V prípade zvolenia „zálohovej platby“ sa cena navýši o dobierku: +2,6€ (SR).

    • Tovar na plnú dobierku neposielame.

    • Pri vykonávaní úhrady je potrebné uviesť Variabilný symbol (VS, VS = číslo objednávky). Pokiaľ to z technických príčin nie je možné, tak VS napíšte do poznámky. Platba bez VS alebo s nesprávnym VS nebude spracovaná a pokiaľ nebude ani iným spôsobom možné priradiť platbu k objednávke, tak bude do 14 dní vrátená na číslo odosielateľa.

    • Informácia o DPH:

      • Predávajúci informuje kupujúcich, že DPH (daň z pridanej hodnoty) je tzv. nepriama daň, to znamená, že sa nepriamo premieta do ceny tovaru či služby.

      • Myšlienka dane z pridanej hodnoty spočíva v odvedení dane z rozdielu ceny medzi vstupom a výstupom, teda o koľko sa cena tovaru navýši.

      • Takže dodávateľ (ak je registrovaný ako platca DPH) musí odviesť z obchodu časť hodnoty, ak je tento obchod predmetom dane.

      • Naopak, odberateľ za istých podmienok môže požiadať o vrátenie dane, ktorú pri obchode zaplatil dodávateľovi (platcovi DPH). Výška DPH je stanovená vo výške 20% (pre SR) a 21% (pre ČR).

  7. Poskytujete aj tzv. repasované diely?

    • Na stránke sa môžu vyskytovať aj inzeráty na tzv. repasovaný tovar. Jedná sa prevažne o auto-moto komponenty. Pri „repasoch“ je potrebné poslať Váš starý diel poľskému predajcovi, ten diel zrepasuje a pošle naspäť. Danú službu neponúkame a pokiaľ si zákazník zvolí daný inzerát tak ho upozorníme aby si zvolil tovar od iného inzerenta ponúkajúceho samotný tovar, nie službu „repas tovaru“.

  8. Je možnosť kúpiť tovar aj od iných predajcov z Poľska?

    • Sprostredkujeme len tovar, ktorý nájdete v našom e-shope KúpSiTo.sk.

  9. Je potrebná registrácia?

    • Nie, registrácia nie je potrebná pre nákup tovaru. Momentálne slúži zákazníkovi pre uľahčenie nakupovania v podobe uloženia fakturačných údajov.

  10. Nepodarilo sa mi nájsť tovar ktorý som hľadal.

    • Pokiaľ ste nenašli alebo neviete ako najjednoduchšie vyhľadať Váš tovar, tak Vám odporúčame použiť návod rozpísaný pod nasledovným odkazom. (na danom odkaze sa pracuje)

  11. Aký je spôsob doručenia?

    • Spôsob doručenia tovaru je na výber:

      1. kuriérom GLS (Parcel)

        • jedná sa o balíky do 30 kg a max. rozmeroch dĺžka = 2 m a súčet dĺžky + obvodu = 3 m, alebo ťažšie zásielky ktoré je možné rozdeliť na menšie ktoré spĺňajú dané limity

      2. Packeta na výdajné miesto

        • jedná sa o balíky do 15 kg a max. rozmeroch dĺžka = 1,2 m a súčet dĺžky + obvodu = 2 m, alebo ťažšie zásielky ktoré je možné rozdeliť na menšie ktoré spĺňajú dané limity

      3. individuálna preprava

        • vo výnimočných prípadoch sa deje rozvoz prostredníctvom firmy Milan Čelko KUPSITO, ktorá vykoná rozvoz vo vlastnej réžii svojimi dopravnými prostriedkami

V prípade akýchkoľvek iných otázok nás môžete kontaktovať: