BRZDOVÉ DESTIČKY /P/ SUZUKI GRAND VITARA 05-
Kód tovaru: 13770299732
- Stav: Nové
- Strana montáže: Predné
- Výrobca dielov: TRW
- Typ auta: Osobné autá
- Katalógové číslo dielu: GDB3443
- Katalógové čísla náhrad: ATE 13.0460-5609.2, DENCKERMANN B111193, DIAMAX N09880, Dr!ve+ DP1010.10.0067, E.T.F. 12-1244, FERODO FDB4060, HSB GOLD HP8447, JURATEK JCP4060, KAVO PARTS BP-8528, KAVO PARTS KBP-8512, MDR MFP-2802, MINTEX MDB2774, MOTRIO 8550502532, Oyodo 10H8019-OYO, ProfiPower 1B1116, PROTECHNIC PRP1291, PROTECHNIC PRP1291-3M, QUARO QP3907, QUARO QP3907C, RED-LINE 27SZ014
- Pôvodné katalógové číslo: SUZUKI 55200-65J00, SUZUKI 55200-65J03, SUZUKI 55200-65J10-000, SUZUKI 55200-65J11, SUZUKI 55200-65J11-000, SUZUKI 55200-65J21, SUZUKI 55200-65J22, SUZUKI 55200-65J23
- Hrúbka: 16,5 mm
- Výška: 54,8 mm
- Šírka: 138 mm
POZOR: v prípade možnosti výberu farby, typu, vzoru ju uveďte do poznámky
Nižšie je niekoľko informácií, ktoré vás môžu tiež zaujímať pri výbere Brzdové doštičky, sada TRW GDB3443:
Brzdový systém vozidla ovplyvňuje nielen bezpečnosť vodiča a cestujúcich, ale aj ostatných účastníkov cestnej premávky. Spomedzi všetkých nehôd, ku ktorým dôjde v dôsledku poruchy vozidla, je porucha brzdového systému na druhom mieste po poruche pneumatiky.
V závislosti od štýlu jazdy je potrebné brzdové doštičky a kotúče pravidelne vymieňať. intervaloch. Čím agresívnejšie jazdíte a čím častejšie núdzové brzdenie, tým rýchlejšie sa opotrebujú vaše brzdové kotúče a doštičky. Zrýchlené opotrebovanie môže byť spôsobené aj predčasnou údržbou brzdového systému, mechanickým poškodením alebo nekvalitnými komponentmi.
Údržba brzdového systému zahŕňa:
- premazanie vodidiel strmeňa pri každej výmene brzdových doštičiek (vždy použite špeciálne mazivo na vysoké teploty);
- výmena opotrebovaných dielov (brzdové doštičky, brzdové kotúče, doštičky brzdového strmeňa);
- výmena opotrebovaných dielov; li>
- výmena brzdovej kvapaliny a prečerpanie systému.
Medzi najčastejšie príčiny mechanického poškodenia patria:
- deformácia kotúčov a doštičiek v dôsledku rýchleho ochladenia (jazda do kaluže alebo umývanie auta);
- vniknutie piesku alebo kamienkov (odštiepenie, nerovnomerné opotrebovanie);
Ďalšou príčinou rýchleho opotrebovania je používanie dielov nižšej kvality:
- môže ísť o zámernú voľbu v nádeji, že ušetríte peniaze na náhradné diely; li>
Menej vodičov musí vymieňať brzdové vedenia, strmene, hlavné brzdové valce alebo ich súpravy na opravu.
V súhrne možno všetky brzdové kotúče rozdeliť do nasledujúcich kategórií :
- vetrané a pevné disky;
- hladké, perforované alebo štrbinové.
Brzdové kotúče sú vyrobené z rôznych materiálov:
- Najlacnejšie sú liatinové kolesá. Okrem veľkej cenovej výhody majú vynikajúce trecie vlastnosti a malé opotrebovanie počas prevádzky. Tu výhody tohto materiálu končia. Liatina nie je imúnna voči teplotným špičkám: krúti sa a praská, čo je zlé pre vaše brzdy.
- Brzdové kotúče z nehrdzavejúcej ocele nie sú také odolné voči treniu ako liatinové, ale ponúkajú rovnaký tepelný odpor.
- Karbónové brzdové kotúče sú relatívne ľahké, majú vysoký koeficient trenia a veľký prevádzkový rozsah, čo je pre brzdy veľmi výhodné. Jediné, čo je proti nim, je cena. Správne začnú fungovať až po miernom zahriatí.
- Keramické brzdové kotúče strácajú na karbónové z hľadiska koeficientu trenia, no majú niekoľko ďalších výhod: stabilitu pri zvýšených teplotám, odolnosť proti opotrebeniu, odolnosť proti korózii, vysoká pevnosť, nízka hmotnosť, dlhá životnosť. Nevýhody keramických bŕzd: vysoká cena, nedostatok keramického výkonu pri nízkych teplotách, možné škrípanie počas prevádzky.
Hlavný rozdiel medzi keramickými brzdovými doštičkami je v type trecieho materiálu:
- polokovové - podložky na báze medeného prášku (zriedkavo železa alebo grafitu) s prídavkom modifikátorov a plnív. Vyznačujú sa trvanlivosťou a zvýšeným odvodom tepla. Medzi nevýhody produktov patrí hlučnosť a nestabilita pri nízkych teplotách.
- organické - dosky so sklenenými, gumenými a kevlarovými vláknami, ako aj uhlíkové zlúčeniny a vysokoteplotné živice. Tiché a mäkké časti sa rýchlejšie opotrebúvajú a produkujú veľa brúsneho prachu.
- nízkokovové – typ organickej podložky s prídavkom oceľového alebo medeného prášku. Toto aditívum zlepšuje vedenie tepla a skracuje brzdnú dráhu, no zvyšuje množstvo abrazívneho prachu.
- keramické doštičky sú zliatinou keramických vlákien, výplňového materiálu, neželezných kovov a železné kovy. Znižuje opotrebovanie brzdových kotúčov, ale je pomerne drahý.
Okrem toho môžu byť brzdové doštičky vybavené elektronickými alebo mechanickými snímačmi opotrebenia, ako aj zásadne odlišnými typmi konštrukcie :
- pre kotúčové brzdy;
- pre bubnové brzdy.
O TRW:
Na úsvite automobilového priemyslu sa TRW zapájalo do historických udalostí – napríklad v roku 1908 vytvorilo drevené kolesá pre ikonický model T auta veľkého Henryho Forda. O dvadsať rokov neskôr sa objavili striedavé parkovacie brzdy a o desať rokov neskôr - zariadenia pre hydraulické brzdové systémy. Brzdenie sa odvtedy stalo hlavnou činnosťou TRW, hoci do ich ponuky boli odvtedy pridané diely zavesenia kolies a riadenia.
A od roku 2015 sa TRW stala súčasťou nemeckého koncernu ZF.
TRW je významným výrobcom dielov pre osobné a nákladné automobily. Zaoberá sa dodávkami komponentov riadiacich systémov, odpruženia automobilov, ako aj systémov TC, ABS, ESP pre viaceré montážne linky v Európe. TRW má tiež poddivíziu, ktorá sa zaoberá výlučne obchodom s náhradnými dielmi. TRW Automotive Aftermarket je v súčasnosti v prvej desiatke najznámejších výrobcov automobilových dielov.
Sortiment: brzdové doštičky, brzdové kotúče, strmene, brzdové valce, brzdové kvapaliny, tlmiče, riadiace ramená, spojovacie tyče a konce riadenia, čerpá palivo a mazivá.
Stojí za zmienku, že ponuka TRW zahŕňa brzdy pre takmer všetky modely áut na svete.
recenzie zákazníkov sú vo väčšine prípadov vysoké. relatívne nízka cena produktov.
V jednom modeli auta môžu byť rôzne varianty dielov. V prípade neistoty ohľadom správneho výberu dielov sa odporúča overenie podľa VIN čísla.
Stav | Nové |
Strana montáže | Predné |
Výrobca dielov | TRW |
Typ auta | Osobné autá |
Katalógové číslo dielu | GDB3443 |
Katalógové čísla náhrad | ATE 13.0460-5609.2, DENCKERMANN B111193, DIAMAX N09880, Dr!ve+ DP1010.10.0067, E.T.F. 12-1244, FERODO FDB4060, HSB GOLD HP8447, JURATEK JCP4060, KAVO PARTS BP-8528, KAVO PARTS KBP-8512, MDR MFP-2802, MINTEX MDB2774, MOTRIO 8550502532, Oyodo 10H8019-OYO, ProfiPower 1B1116, PROTECHNIC PRP1291, PROTECHNIC PRP1291-3M, QUARO QP3907, QUARO QP3907C, RED-LINE 27SZ014 |
Pôvodné katalógové číslo | SUZUKI 55200-65J00, SUZUKI 55200-65J03, SUZUKI 55200-65J10-000, SUZUKI 55200-65J11, SUZUKI 55200-65J11-000, SUZUKI 55200-65J21, SUZUKI 55200-65J22, SUZUKI 55200-65J23 |
Hrúbka | 16,5 mm |
Výška | 54,8 mm |
Šírka | 138 mm |
Vašou objednávkou sa zaoberáme až po prijatí platby na náš účet. Za tovar môžete vopred zaplatiť
- Platba prevodom - zálohová platba (objednávky do 20 €) - 30 % z ceny tovaru + poštovné 3,9 € + 2,60 € (suma za dobierkovú platbu v rámci SR). Zvyšnú sumu doplatíte pri prevzatí tovaru kuriérovi.
- Platba prevodom - zálohová platba (objednávky nad 20 € do 300 €) - 30 % z ceny tovaru + 2,60 € (suma za dobierkovú platbu v rámci SR). Zvyšnú sumu doplatíte pri prevzatí tovaru kuriérovi.
- Platba prevodom - zálohová platba (objednávky nad 300 €) - 50 % z ceny tovaru + 2,60 € (suma za dobierkovú platbu v rámci SR). Zvyšnú sumu doplatíte pri prevzatí tovaru kuriérovi.
- Platba prevodom - plná čiastka - pri preberaní tovaru neplatíte nič navyše.
Vašu objednávku môžete uhradiť
- PREVODOM NA ÚČET
- VKLADOM NA ÚČET
- POŠTOVOU POUKÁŽKOU
Informácie o účte pre platbu
Meno a priezvisko: Milan Čelko KUPSITO
Slovenská sporiteľňa, a.s.
Tomášikova 48
832 37 Bratislava
IBAN: SK7309000000005224213243
SWIFT / BIC: GIBASKBX<
Pri úhrade je nutné uviesť variabilný symbol = ČÍSLO OBJEDNÁVKY (bez VS nebude možné priradiť platbu k objednávke).
niekedy pokryvkáva
PODOBNÉ PRODUKTY
Hodnotenie obchodu
niekedy pokryvkáva
Zobraziť viac