Tesniaci tmel na kovové časti s plynom R1234yf
Tovar bol pridaný do košíka.
Tesniaci tmel na kovové časti s plynom R1234yf
Tovar bol pridaný do košíka.

Tesniaci tmel na kovové časti s plynom R1234yf

Tesniaci tmel na kovové časti s plynom R1234yf

Kód tovaru: 14202655973

  • Stav: Nové
  • Výrobca dielov: Inny (EasyKlima)
  • Typ auta: Osobné autá
  • Katalógové číslo dielu: 37

POZOR: v prípade možnosti výberu farby, typu, vzoru ju uveďte do poznámky

73,34 € 57,94 € s DPH
Doprava zadarmo (Packeta, GLS, ParcelShop)
Skladom > 20 ks (dodanie 3 až 7 prac. dní)

POPIS PRODUKTU

ProSeal umožňuje bezpečné a rýchle vyplnenie netesností na kovových prvkoch. Vytvára pevné tesnenie na Schraderových ventiloch, O-krúžkoch, tesneniach, klimatizačných kondenzátoroch, výparníkoch, hadicových zostavách a spájkovaných spojoch. Je to vynikajúca alternatíva k dlhodobým a nákladným servisným opravám. Použitie tesniacej hmoty pred plnením klimatizácie zabráni úniku chladiva zo systému.

S výrobkom sa dodáva návod na použitie a diagnostická schéma, ktoré vám pomôžu utesniť klimatizáciu sami. Na odstránenie vlhkosti zo systému a zabrániť korózii, odporúčame pred použitím EasyKlima ProSeal použiť EasyKlima ProDry R1234yf, aby sa uľahčilo utesnenie.

! Na používanie systému ProSeal potrebujete ibakábel s manometrom a adaptér R1234yf(dostupný na našom Allegro). !

Výhody:

  • 100% bezpečné pre vaše auto a životné prostredie ,
  • naplnenie systému už za 10 minút,
  • absolútne netoxický, nespôsobuje koróziu komponentov klimatizácie,
  • účinný
  • b> aefektívna ,
  • technológia vyvinutá v našom laboratóriu v Spojených štátoch, ktorú úspešne distribuujeme do celej Európy už viac ako tucet rokov. Zároveň sme nemali žiadne sťažnosti na účinky našich prípravkov.

Použitie:

1. Pretrepte plechovku s prípravkom a pripojte ju k nabíjacej hadici. Potom zapnite motor auta a klimatizáciu v režime vnútornej cirkulácie s maximálnym výkonom a najnižšou teplotou.

2. Pripojte hadicu s manometrom k nízkotlakovému ventilu, pričom nádobu umiestnite ventilom nadol.

3. Začnite merať tlak v inštalácii (pozri podrobný popis týkajúci sa manometra):

  • biela farba - príliš nízky tlak v inštalácii (nižšie: 25 psi),
  • zelená farba – správny prevádzkový tlak klimatizačného systému (medzi 25 a 55 psi),
  • červená farba - znamená príliš vysoký tlak v systéme (nad: 55 psi).

4. Otvorte ihlový ventil v potrubí manometra a začnite nabíjať.

5. Zastavte nabíjanie, keď tlakomer ukazuje medzi 25 a 55 psi (rozsah označený zelenou farbou na našom manometri).

6. Nechajte auto ďalších 20 minút v režime opísanom v bode 1 vyššie.

7. Po 2 týždňoch od činností popísaných v bodoch 1 - 7 odporúčame premerať tlak popísaný v bode 3.

Značenie manometra:

Biela znamená príliš nízky tlak v inštalácii (pod 25 psi).

V tejto situácii pridávajte do systému chladivo, kým sa ručička manometra nezobrazí v zelenom poli.

Vždy odporúčame najskôr použiť tesniaci prostriedok a až potom doplniť plyn.

Zelená farba – preferovaný a správny prevádzkový tlak klimatizačného systému (medzi 25 a 55 psi) . p>

Systém je vyplnený správne. V prípade poklesu tlaku (ukazovateľ sa dostane do bieleho poľa) - odporúčame použiť tmel ProSeal alebo LeakStop.

Červená farba b> znamená príliš vysoký tlak v systéme (nad 55 psi).

Ak sa zistí takýto vysoký tlak, odporúča sa znížiť tlak v systéme.

Riešenie je používateľsky a ekologický

b>. Naše prípravky predlžujú životnosť klimatizačného systému v každom aute, čím výrazne znižujú náklady na komplexné opravy.

Našu neustále vylepšovanú receptúru ocenilo viac ako 6 miliónov spokojných používateľov po celom svete a naše zastúpenie v Poľsku funguje nepretržite už viac ako 10 rokov, odkiaľ predávame po celej Európe. Ťažiskom laboratórnych prác je neustále zdokonaľovaná receptúra ​​tmelu, tzv ProSeals. V rámci tejto ponuky poskytujeme našim klientom najľahšie prípravky, ktoré sú momentálne dostupné na trhu, vďaka čomu je chladivo distribuované najefektívnejším spôsobom, čím sa znižujú energetické straty a následne sa znižuje opotrebovanie kompresorov, spotreba paliva a zvýšenie účinnosti chladenia o +35 %.

Účinnosť našich produktov potvrdili naši zákazníci. Počas niekoľkých rokov prevádzky sme nemali žiadne sťažnosti týkajúce sa výkonu našich tmelov.

Vedeli ste, že:

1. Nedostatok prúdenia vzduchu zo systému klimatizácie nemusí nutne znamenať, že je systém poškodený.

Prevádzka kompresora klimatizácie je chránená senzorom. Najčastejším dôvodom vypnutia kompresora je strata chladiva v inštalácii. Po doplnení chladiva na požadovanú úroveň začne pracovať kompresor. Odporúčame: pravidelne (raz ročne) kontrolovať tlak v systéme klimatizácie a dopĺňať chladivo na požadovanú úroveň (preferovaný tlak v systéme je označenýjednou je zelená farba na manometri, ktorú je možné zakúpiť v sade s faktorom na našich aukciách alebo samostatne).

2. Použitie našich prípravkov je výnimočne jednoduché a nevyžaduje si špecializované nástroje ani dielne.

Častejšiu skupinu našich spokojných zákazníčok tvoria ženy, ktoré oceňujú jednoduchosť aplikácie našich prípravkov. Stačí namontovať nízkotlakový ventil, pripojiť k potrubiu nádobu s plynom alebo tmelom (podľa vašich potrieb) a doplniť ho na požadovaný tlak označený zelenou farbou na manometri, ktorý je možné zakúpiť v sete na niektorej z našich aukcií ). Celá operácia by nemala trvať dlhšie ako niekoľko minút.

3. Nepoužívanie klimatizácie v zime nemá na systém pozitívny vplyv

Najčastejšou príčinou netesností klimatizácie je vek vozidla, ktorý podporuje proces postupnej korózie a perforácie komponentov systému. V zime nepoužívaná klimatizácia vyteká a rýchlejšie „starne“. Odporúčame:Pravidelné používanie A/C systému v zime vysušuje interiér vozidla a prispieva k zníženiu rastu húb a plesní vo vozidle a celom systéme. Používanie systému klimatizácie v zime má ďalšie výhody, konkrétne chladivo distribuované pravidelne v systéme (aj v zime) znižuje riziko perforácie a úniku v systéme.

4. Dôležité je poradie, v ktorom sú chladivá aplikované do systému.

Znížená hladina chladiva v systéme znižuje účinnosť chladenia alebo spôsobuje vypnutie kompresora. Najčastejšou príčinou straty chladiva sú netesnosti, ktoré sa objavujú pri starnutí vozidla. Samotné doplnenie chladiva dočasne rieši problém, ale v prípade úniku to nie je trvalé riešenie, pretože plyn bude unikať z inštalácie. Odporúčame:Pravidelne (raz ročne) kontrolujte tlak v inštalácii klimatizácie (preferovaný tlak je označený zelenou farbou na manometri, ktorý je možné zakúpiť v súprave na niektorej z našich aukcií ). Ak sa zistí nízky tlak (biela farba označená na manometri LOW), najskôr aplikujte tmel ProSeal alebo LeakStop, aby ste zastavili akékoľvek úniky. Problém by mala vyriešiť aplikácia tmelu, ktorý obsahuje aj plyn. Ak je strata taká veľká, že množstvo plynu problém nevyrieši, až potom odporúčame použiť nádobu na plyn. Toto poradie používania našich prípravkov natrvalo vyrieši problém závad v montáži na dlhé roky.

❄️ Pozrite si aj sety obsahujúce všetko, čo potrebujete na efektívne naplnenie klimatizácie vo vašom aute. Okrem tmelu ProSeal obsahujú aj hadičku s tlakomerom, ochranné rukavice a plyn na plnenie klimatizácie.

PODOBNÉ PRODUKTY

Hodnotenie obchodu

4,8 Počet hodnotení: 82
Zákazník | 17. 3. 2024 15:22
Doporučujem.Excelentné.Len tak ďalej.Ešte rozšíriť sortiment už dávno zabudnutých vecí.
Zákazník | 14. 2. 2024 20:17
Prehľadná stránka, super komunikácia
Zákazník | 25. 4. 2023 10:12
Spokojnosť s vybavením objednávky a dodaním v termíne. Odporúčam.
Zákazník | 8. 2. 2024 13:28
Tovar bol celkom fajn,no dodanie viac ako týždeň, čo je na dnešnú dobu mimoriadne dlho.

Zobraziť viac