Schwalbe Air Plus duša 29"+ 54/65-635 29 x 2,10 - 2,60 AV19 AP 40 mm BOX
Kód tovaru: 16127038488
- Stav: Nové
- Kód výrobcu: 10461620#
- Model: AirPlus
- Šírka: 65 mm
- Šírka v palcoch: 2,6 "
- Veľkosť kolies ("): 29
- Typ ventilu: Automobilový priemysel (AV)
- Dĺžka ventilu (mm): 40
- Váha: 320 g
- Značka: Schwalbe
- Dominantná farba: Čierna
- Hmotnosť produktu s obalom: 1 kg
- Stav balenia: Originál
POZOR: v prípade možnosti výberu farby, typu, vzoru ju uveďte do poznámky
Vnútorná duša Schwalbe AIR Plus AV19+AP 29"
Vďaka vysokému obsahu čistej butylovej gumy zadržiava duša Schwalbe Air Plus vzduch oveľa dlhšie. je potrebné menšie nafúknutie Vďaka hrúbke steny väčšej približne o 70 % je Schwalbe Air Plus mimoriadne odolná – a preto ponúka nadpriemernú ochranu proti prepichnutiu a prepichnutiu.
Ak to duša potrebuje. po výmene je možné dušu Schwalbe Air Plus, rovnako ako všetky ostatné duše Schwalbe, 100% recyklovať.
Trubica Schwalbe AIR PLUS je skutočne všestranná. Vďaka vysokému obsahu čistého butylkaučuku, vzduch v duši zostáva oveľa dlhšie ako v bežných bicykloch. Najmä pri dlhšom používaní si všimnete, že dušu Schwalbe je potrebné hustiť menej často. b>. To znamená, že AIR Plus má nadpriemernú ochranu proti prepichnutiu. Vďaka svojim pevným vlastnostiam je duša na bicykel Schwalbe AIR Plus ideálna na použitie v nákladných bicykloch alebo elektrobicykloch.
Vlastnosti produktu - Schwalbe Air Plus AV19+AP
- Použitie:MTB
- Model:AV 19+AP 40 mm
- ETRTO : 54-622 až 62-622, 65-635
- Veľkosť pneumatík: 29 x 2,1" až 29/29+ x 2,6"
- Typ ventilu:AV (automatický ventil / Schrader)
- Dĺžka ventilu: 40 mm
Vhodné rozmery
- 54-622 29 x 2,10
- 57-622 29 x 2,25
- 60-622 29 x 2,35
- 62-622 29 x 2,40
- 65-635 29/29+ x 2,60
Materiál
- Butyl
Hmotnosť
- 420 g (údaje od výrobcu)
VLASTNOSTI SCHWALBE AIR PLUS TUBE
- približne o 70 % väčšia hrúbka steny
- vysoké percento čistej butylovej gumy
- tesnenie ventilu odolné voči vysokému tlaku
- 100% recyklovateľné
Rozsah dodávky
- 1 trubica Schwalbe AV 19+AP pre 29/ 29+"
Údaje o produkte:
- Číslo článku výrobcu: BIS19PAVAP
- Katalógové číslo: 4026495891042
Technológie
Z čoho je vyrobená duša bicykla?
Vduša bicykla je vyrobená hlavne z butylkaučuku. Butyl je veľmi pružná a pevná syntetická guma. Ale rovnako ako pneumatika, na vytvorenie gumovej zmesi sú potrebné ďalšie plnivá. Kvalita duše sa môže výrazne líšiť v závislosti od gumovej zmesi. Napríklad duše Schwalbe majú mimoriadne vysokú retenciu vzduchu a elasticitu. Táto vysoká flexibilita umožňuje pokryť širokú škálu rôznych veľkostí pneumatík. Existuje rozdiel medzi teplom tvarovanými rúrkami a rúrkami z autoklávu. Vulkanizácia vo forme zlepšuje rovnomernosť hrúbky steny, čím sa znižuje hmotnosť a zlepšuje sa zadržiavanie vzduchu. Z tohto dôvodu sa v posledných rokoch stali trubice do autoklávu, ktoré sa dajú jednoduchšie vyrobiť, menej populárne. Rúry Schwalbe sa vždy vyrábali procesom tvarovania za tepla. Každá trubica potrebuje aj ventil.
Aké špeciálne vlastnosti ponúka trubica Schwalbe?
Okrem kvality ingrediencií je dôležitá aj čistota gumová zmes je rozhodujúca pre kvalitu duše. Pred extrúziou sa základný materiál pod obrovským tlakom pretlačí cez celkovo sedem filtrov. Všetky rúrky sú vložené a nafúknuté do formy pre proces vulkanizácie. Len tak je zaistená rovnomerná hrúbka steny a vysoká retencia vzduchu. Všetky trubice sa nafúknu a uskladnia na 24 hodín, aby sa otestovala retencia vzduchu. Každé potrubie je potom dôkladne individuálne skontrolované vizuálnou kontrolou. Dušu Schwalbe už dlhé roky oceňujú nemeckí predajcovia bicyklov pre jej vysokú spoľahlivosť. Duše pokrýva mnoho veľkostí pneumatík vďaka svojej vysokej elasticite a kvalite. Potrubie č. 17 pracuje s pneumatikami so šírkou od 28 mm do 47 mm – veľká výhoda pri skladovaní na sklade. Zároveň je dôkazom kvality trubice. Všetky ventily sú poniklované a majú závit. Jadro ventilu je vždy vymeniteľné. Schwalbe duše s klasickým bicyklovým ventilom sa dajú kontrolovať aj na tlak, keďže majú jadro vysokotlakového ventilu. Každá trubica Schwalbe je 100% recyklovateľná. Recyklovaný materiál môžeme použiť na výrobu nových duší bez straty kvality. Vo vlastnej továrni sme vyvinuli špeciálny proces devulkanizácie, ktorý sa teší veľkej obľube už niekoľko rokov. V súčasnosti každá štandardná trubica Schwalbe pozostáva z 20 % recyklovaných starých trubíc. Pri zohľadnení všetkých dopravných ciest je energetická bilancia pozitívna. V porovnaní s výrobou nového butylu sa spotrebuje len pätina energie. Duše Schwalbe s klasickým bicyklovým ventilom je možné kontrolovať na tlak, pretože majú výškuvysnívané jadro ventilu. Každá trubica Schwalbe je 100% recyklovateľná. Recyklovaný materiál môžeme použiť na výrobu nových duší bez straty kvality. Vo vlastnej továrni sme vyvinuli špeciálny proces devulkanizácie, ktorý sa teší veľkej obľube už niekoľko rokov. V súčasnosti každá štandardná trubica Schwalbe pozostáva z 20 % recyklovaných starých trubíc. Pri zohľadnení všetkých dopravných ciest je energetická bilancia pozitívna. V porovnaní s výrobou nového butylu sa spotrebuje len pätina energie. Rúry Schwalbe s klasickým bicyklovým ventilom je možné kontrolovať na tlak, pretože majú jadro vysokotlakového ventilu. Každá trubica Schwalbe je 100% recyklovateľná. Recyklovaný materiál môžeme použiť na výrobu nových duší bez straty kvality. Vo vlastnej továrni sme vyvinuli špeciálny proces devulkanizácie, ktorý sa teší veľkej obľube už niekoľko rokov. V súčasnosti každá štandardná trubica Schwalbe pozostáva z 20 % recyklovaných starých trubíc. Pri zohľadnení všetkých dopravných ciest je energetická bilancia pozitívna. V porovnaní s výrobou nového butylu sa spotrebuje len pätina energie. sa ukázalo ako veľmi úspešné. V súčasnosti každá štandardná trubica Schwalbe pozostáva z 20 % recyklovaných starých trubíc. Pri zohľadnení všetkých dopravných ciest je energetická bilancia pozitívna. V porovnaní s výrobou nového butylu sa spotrebuje len pätina energie. sa ukázalo ako veľmi úspešné. V súčasnosti každá štandardná trubica Schwalbe pozostáva z 20 % recyklovaných starých trubíc. Pri zohľadnení všetkých dopravných ciest je energetická bilancia pozitívna. V porovnaní s výrobou nového butylu sa spotrebuje iba jedna pätina energie.
Ktorý ventil je najlepší?
Existujú tri typy, ktoré sa stali trhových štandardov a je ťažké sformulovať konkrétne odporúčanie. Najdôležitejším aspektom je, aby ventil zapadol do otvoru ventilu ráfika a aby bola k dispozícii vhodná pumpa. Na rozdiel od všeobecného presvedčenia sú veľké rozdiely v zadržiavaní vzduchu minulosťou. V každom prípade všetky ventily Schwalbe poskytujú vynikajúci výkon a sú vhodné pre vysokotlakové aplikácie. Klasický bicyklový ventil alebo ventil Dunlop je stále najrozšírenejší po celom svete. Väčšina cyklistov to pozná. Jadro ventilu sa dá jednoducho vymeniť a vzduch sa dá veľmi rýchlo vypustiť. Pripojenie duše k ventilu Dunlop je nepohodlnejšie, pretože jadro ventilu a poistná matica musia byť odstránené, aby sa ventil dal cez otvor ventilu. Nafúknutie je možné len vtedy, keď sú jadro a uzáver späť na svojom mieste. Pri tradičných ventiloch Dunlop nie je možné kontrolovať tlak hustenia. Špeciálny ventil Schwalbe Dunlop však umožňuje prúdenie spätného vzduchu, takže teraz môžete kontrolovať tlak hustenia pomocou manometra Airmax. V minulosti bolo ťažké nafúknuť dušu s ventilom Dunlop, no pri dnešných moderných jadrách ventilov to už neplatí. Ventil Sclaverand je užší ako ostatné ventily (6 mm namiesto 8 mm). Vyžaduje si menší otvor v ráfiku, a preto je obzvlášť vhodný pre úzke ráfiky pretekárskych bicyklov. Je tiež približne 4-5 g ľahší ako automobilový ventil alebo ventil Dunlop. Dá sa zablokovať ručne pomocou ryhovanej matice. Pred nafukovaním uvoľnite ryhovanú maticu. Noví používatelia majú často nejaké problémy. Tiež tenký horný kolík možno ľahko ohnúť pri pripájaní a odpájaní konektora pumpy. Upozornenie: Uvedomte si, že použitie ventilčekových duší Sclaverand na ráfikoch s väčšími otvormi na ventilky často vedie k oddeleniu ventilu, keď ostré kovové hrany okolo otvoru ventilu odstrihnú driek ventilu od duše. Auto/Car ventil sa veľmi ľahko nafúkne na čerpacej stanici a je príjemne bezproblémový. Staršie a jednoduché pumpy na bicykle nie sú kompatibilné s automobilovými ventilmi.
Stav | Nové |
Kód výrobcu | 10461620# |
Model | AirPlus |
Šírka | 65 mm |
Šírka v palcoch | 2,6 " |
Veľkosť kolies (") | 29 |
Typ ventilu | Automobilový priemysel (AV) |
Dĺžka ventilu (mm) | 40 |
Váha | 320 g |
Značka | Schwalbe |
Dominantná farba | Čierna |
Hmotnosť produktu s obalom | 1 kg |
Stav balenia | Originál |
Vašou objednávkou sa zaoberáme až po prijatí platby na náš účet. Za tovar môžete vopred zaplatiť
- Platba prevodom - zálohová platba (objednávky do 20 €) - 30 % z ceny tovaru + poštovné 3,9 € + 2,60 € (suma za dobierkovú platbu v rámci SR). Zvyšnú sumu doplatíte pri prevzatí tovaru kuriérovi.
- Platba prevodom - zálohová platba (objednávky nad 20 € do 300 €) - 30 % z ceny tovaru + 2,60 € (suma za dobierkovú platbu v rámci SR). Zvyšnú sumu doplatíte pri prevzatí tovaru kuriérovi.
- Platba prevodom - zálohová platba (objednávky nad 300 €) - 50 % z ceny tovaru + 2,60 € (suma za dobierkovú platbu v rámci SR). Zvyšnú sumu doplatíte pri prevzatí tovaru kuriérovi.
- Platba prevodom - plná čiastka - pri preberaní tovaru neplatíte nič navyše.
Vašu objednávku môžete uhradiť
- PREVODOM NA ÚČET
- VKLADOM NA ÚČET
- POŠTOVOU POUKÁŽKOU
Informácie o účte pre platbu
Meno a priezvisko: Milan Čelko KUPSITO
Slovenská sporiteľňa, a.s.
Tomášikova 48
832 37 Bratislava
IBAN: SK7309000000005224213243
SWIFT / BIC: GIBASKBX<
Pri úhrade je nutné uviesť variabilný symbol = ČÍSLO OBJEDNÁVKY (bez VS nebude možné priradiť platbu k objednávke).
niekedy pokryvkáva
PODOBNÉ PRODUKTY
Hodnotenie obchodu
niekedy pokryvkáva
Zobraziť viac