ELEKTRICKÁ NÁSOBNÁ JEDNOTKA EN57-1079 PKP PIKO 51454 KRAKÓW HLAVNÝ VLAK
Tovar bol pridaný do košíka.
ELEKTRICKÁ NÁSOBNÁ JEDNOTKA EN57-1079 PKP PIKO 51454 KRAKÓW HLAVNÝ VLAK
Tovar bol pridaný do košíka.

ELEKTRICKÁ NÁSOBNÁ JEDNOTKA EN57-1079 PKP PIKO 51454 KRAKÓW HLAVNÝ VLAK

ELEKTRICKÁ NÁSOBNÁ JEDNOTKA EN57-1079 PKP PIKO 51454 KRAKÓW HLAVNÝ VLAK

Kód tovaru: 14605997411

  • Stav: Nové
  • Vek: Vek V
  • Značka: Piko
  • Model: 51454
  • Druh: Lokomotívy
  • Hmotnosť produktu s obalom: 2,276 kg
  • Stav balenia: Originál

POZOR: v prípade možnosti výberu farby, typu, vzoru ju uveďte do poznámky

720,19 € 540,14 € s DPH
Doprava zadarmo (Packeta, GLS, ParcelShop)
Skladom > 5 ks (dodanie 3 až 7 prac. dní)

POPIS PRODUKTU

Vitajte v našom obchode

s originálnym príslušenstvom a modelmi PIKO

Odporúčame nový model vláčika:

Viacnásobná ELEKTRICKÁ SÚPRAVA

EN57-1079

v označení poľských štátnych železníc

PKP
  • Stanica: Kraków Główny

Analógová verzia model

  • Katalógové číslo: 51454
  • Výrobca: PIKO
  • Séria: EXPERT
  • Mierka: H0, 1:87
  • Železnice: PKP
  • Éra: V (od roku 1990 do roku 2007)
  • Napájanie: jednosmerný prúd
  • Stav: nové, továrensky zabalené, nepoužité, originálne balenie
  • Odporúčaná veková kategória: 14 rokov a viac
  • Materiál : Kov, plast
  • Novinka v roku 2023

.

ELEKTRICKÁ VIACNÁSOBNÁ JEDNOTKA EN57 -1079

  • Dĺžka zloženia: 747 mm,
  • Zásuvka dekodéra: PluX22 (22-pin) - umožňuje jednoduché pripojenie digitálny dekodér DCC,
  • Zadanie: Lokomotíva Kraków Prokocim, Południowa DOKP,
  • Nap.rev. 12/12/94,
  • Smerová tabuľa: Kraków Gł.
  • Minimálny polomer otáčania na koľajniciach: 358 mm
  • Kinematika krátkej spojky NEM: Áno,
  • Motor so zotrvačníkom,
  • Jazdite v strednej časti pre dva podvozky.

Osvetlenie

  • Hlavné osvetlenie: tri biele LED svetlá na predné a dve červené svetlá vzadu, variabilné podľa smeru jazdy,
  • Vnútorné osvetlenie: nainštalované v každej z troch sekcií.

Model v analógovej verzii, bez nainštalovaného riadiaceho a zvukového dekodéra.

Prototyp

Boli vyrobené elektrické jednotky série EN57 pre PKP v rokoch 1961-1993.

Kompletná jednotka pozostáva z dvoch zoraďovacích vozňov (typ 5B) a motorového vozňa (6B).

Vďaka spojke Scharfenberg je možné pripojiť maximálne 3 jednotky pre viac jázd.

Jednotky EN57 boli vyrobené v závode "Pafawag" vo Wroclawi, ktorý v roku 1997 prevzal Adtranz a dnes patrí do koncernu Bombardier.

Vonkajší vzhľad jednotiek charakterizovali drážkované skriňové steny (do čísla 1113 ), od čísla 1114 boli steny hladké. Predná stena mala spočiatku tri tabule skla, od čísla 1900 sa zmenil vzhľad čiel a odvtedy mali dve veľké tabule.

Počas mnohých rokov prevádzky jednotky mnohokrát zmenili svoj obraz. Maximálna rýchlosť bola 110 km/h. Vnútro každej sekcie je rozdelené do troch oddelení, do ktorých sa zo zádverí vstupuje jednokrídlovými, ručne otváranými dverami. S pomocou eurofondov boli jednotky EN57 zmodernizované, dostali nové čelá s displejmi, moderné sedadlá a v mnohých prípadoch aj klimatizáciu.

Vyššie uvedený popis pochádza z tzv. stránka výrobcu PIKO

GALÉRIA

Fotky použitého rušňa v popise položky pochádzajú zo stránky výrobcu PIKO POLSKA

Súprava je nová a originálne zabalené.

Zdravím vás a vitajte pri nákupe.

h2>

PODOBNÉ PRODUKTY

  • Sprostredkovanie tovaru z Poľska za skvelé ceny

  • Rýchle doručenie tovaru priamo k vám

  • 15 miliónov produktov na jednom mieste

  • Najväčší výber tovaru z Poľska na trhu

  • Doprava zadarmo (len v rámci SR)