ELEKTRICKÁ NÁSOBNÁ JEDNOTKA EN57-1079 PKP PIKO 51454 KRAKÓW HLAVNÝ VLAK
ELEKTRICKÁ NÁSOBNÁ JEDNOTKA EN57-1079 PKP PIKO 51454 KRAKÓW HLAVNÝ VLAK
Kód tovaru: 14605997411
- Stav: Nové
- Vek: Vek V
- Značka: Piko
- Model: 51454
- Druh: Lokomotívy
- Hmotnosť produktu s obalom: 2,276 kg
- Stav balenia: Originál
POZOR: v prípade možnosti výberu farby, typu, vzoru ju uveďte do poznámky
POPIS PRODUKTU
s originálnym príslušenstvom a modelmi PIKO
Odporúčame nový model vláčika:Viacnásobná ELEKTRICKÁ SÚPRAVA
EN57-1079
v označení poľských štátnych železníc
PKP- Stanica: Kraków Główny
Analógová verzia model
- Katalógové číslo: 51454
- Výrobca: PIKO
- Séria: EXPERT
- Mierka: H0, 1:87
- Železnice: PKP
- Éra: V (od roku 1990 do roku 2007)
- Napájanie: jednosmerný prúd
- Stav: nové, továrensky zabalené, nepoužité, originálne balenie
- Odporúčaná veková kategória: 14 rokov a viac
- Materiál : Kov, plast
- Novinka v roku 2023
.
ELEKTRICKÁ VIACNÁSOBNÁ JEDNOTKA EN57 -1079
- Dĺžka zloženia: 747 mm,
- Zásuvka dekodéra: PluX22 (22-pin) - umožňuje jednoduché pripojenie digitálny dekodér DCC,
- Zadanie: Lokomotíva Kraków Prokocim, Południowa DOKP,
- Nap.rev. 12/12/94,
- Smerová tabuľa: Kraków Gł.
- Minimálny polomer otáčania na koľajniciach: 358 mm
- Kinematika krátkej spojky NEM: Áno,
- Motor so zotrvačníkom,
- Jazdite v strednej časti pre dva podvozky.
Osvetlenie
- Hlavné osvetlenie: tri biele LED svetlá na predné a dve červené svetlá vzadu, variabilné podľa smeru jazdy,
- Vnútorné osvetlenie: nainštalované v každej z troch sekcií.
Model v analógovej verzii, bez nainštalovaného riadiaceho a zvukového dekodéra.
Prototyp
Boli vyrobené elektrické jednotky série EN57 pre PKP v rokoch 1961-1993.
Kompletná jednotka pozostáva z dvoch zoraďovacích vozňov (typ 5B) a motorového vozňa (6B).
Vďaka spojke Scharfenberg je možné pripojiť maximálne 3 jednotky pre viac jázd.
Jednotky EN57 boli vyrobené v závode "Pafawag" vo Wroclawi, ktorý v roku 1997 prevzal Adtranz a dnes patrí do koncernu Bombardier.
Vonkajší vzhľad jednotiek charakterizovali drážkované skriňové steny (do čísla 1113 ), od čísla 1114 boli steny hladké. Predná stena mala spočiatku tri tabule skla, od čísla 1900 sa zmenil vzhľad čiel a odvtedy mali dve veľké tabule.
Počas mnohých rokov prevádzky jednotky mnohokrát zmenili svoj obraz. Maximálna rýchlosť bola 110 km/h. Vnútro každej sekcie je rozdelené do troch oddelení, do ktorých sa zo zádverí vstupuje jednokrídlovými, ručne otváranými dverami. S pomocou eurofondov boli jednotky EN57 zmodernizované, dostali nové čelá s displejmi, moderné sedadlá a v mnohých prípadoch aj klimatizáciu.
Vyššie uvedený popis pochádza z tzv. stránka výrobcu PIKO
GALÉRIAFotky použitého rušňa v popise položky pochádzajú zo stránky výrobcu PIKO POLSKA
Súprava je nová a originálne zabalené.Zdravím vás a vitajte pri nákupe. h2>
PODOBNÉ PRODUKTY
ELEKTRICKÁ LOKOMOTÍVA ET41 PKP PIKO 96387 DIGITAL
Vitajte v našom obchode s originálnym príslušenstvom a modelmi PIKO Odporúčame nový model: DVOJSÚPRAVNÁ ELEKTRICKÁ NÁKLADNÁ LOKOMOTÍVA ET41-166 v označení č. Poľ…
-25%ELEKTRICKÁ NÁSOBNÁ JEDNOTKA EN57-1079 PKP PIKO 51454 KRAKÓW HLAVNÝ VLAK
Vitajte v našom obchode s originálnym príslušenstvom a modelmi PIKO Odporúčame nový model vláčika: Viacnásobná ELEKTRICKÁ SÚPRAVA EN57-1079 v označení …
-22%PIKO 51454 EMU EN57-1079 PKP ep.V nový 2023
Na predaj ponúkame model v mierke H0 od firmy PIKO: ELEKTRICKÝ NÁSOBNÝ SET séria EN57-1079 s označením PKP ep . V. zadanie: Loc. Kraków P…