ELEKTRICKÁ NÁSOBNÁ SADA EN57-1079 PKP PIKO 51455 DCC SO ZVUK.
Tovar bol pridaný do košíka.
ELEKTRICKÁ NÁSOBNÁ SADA EN57-1079 PKP PIKO 51455 DCC SO ZVUK.
Tovar bol pridaný do košíka.

ELEKTRICKÁ NÁSOBNÁ SADA EN57-1079 PKP PIKO 51455 DCC SO ZVUK.

ELEKTRICKÁ NÁSOBNÁ SADA EN57-1079 PKP PIKO 51455 DCC SO ZVUK.

Kód tovaru: 14611252021

  • Stav: Nové
  • Vek: Vek V
  • Značka: Piko
  • Model: PIKO 51455 Elektryczny zespół EN57-1079 PKP DCC-S
  • Druh: Lokomotívy
  • Stav montáže: Zložený
  • Stav balenia: Originál

POZOR: v prípade možnosti výberu farby, typu, vzoru ju uveďte do poznámky

778,30 € 692,69 € s DPH
Doprava zadarmo (Packeta, GLS, ParcelShop)
Skladom < 6 ks (dodanie 3 až 7 prac. dní)

POPIS PRODUKTU

Vitajte v našom obchode

s originálnym príslušenstvom a modelmi PIKO

Odporúčame nový model vláčika:

Viacnásobná ELEKTRICKÁ SÚPRAVA

EN57-1079

v označení Poľské štátne železnice

PKP
  • Stanica: Kraków Główny
  • s nainštalovaným digitálnym ovládačom a dekodérom zvuku DCC Sound PIKO PSD XP 5.1
  • Katalógové číslo: 51455
  • Výrobca: PIKO
  • Séria: EXPERT
  • Mierka: H0, 1:87
  • Železnice: PKP
  • Epocha: V (od roku 1990 do roku 2007)
  • Napájanie:jednosmerný prúd DCC
  • Stav: nové, továrensky zabalené, nepoužité, originálne balenie
  • Odporúčaná veková kategória : 14 rokov a viac
  • Materiál:Kov, plast
  • Novinka v roku 2023

.

ELEKTRICKÁ VIACNÁSOBNÁ SÚPRAVA EN57-1079

  • Dĺžka podnosu: 747 mm,
  • Zásuvkový dekodér: NEM 658, PluX22 (22-kolíkový),
  • Namontovaný dekodér: DCC Sound – PIKO PSD XP 5.1
  • Zadanie: Lokomotívne depo Kraków Prokocim, Południowa DOKP,
  • Revízna oprava: Oprava ZNTK Mińsk Maz. rev. 12/12/94;
  • Smerová tabuľa: Kraków Gł.
  • Minimálny polomer otáčania na koľajniciach: 358 mm
  • Kinematika krátkej spojky NEM: Áno,
  • Motor so zotrvačníkom,
  • Jazdite v strednej časti pre dva podvozky.
  • Hlavné osvetlenie: tri biele LED svetlá vpredu a dve červené svetlá vzadu, variabilné so smerom jazdy,
  • Vnútorné osvetlenie: nainštalované v každej z troch sekcií.

Osvetlenie charakteristické črty origináluboli presne vytvorené. Patrí medzi ne vybavenie strechy, filigránové pantografy, realisticky reprodukované lampy a reprodukovaný interiér. Maľovanie a tlač sú vhodné pre obdobie.

Digitálny model s nainštalovaným dekodérom riadenia a zvuku.

Funkcie digitálneho dekodéra:

  • F0

    Funkcie digitálneho dekodéra: b>Osvetlenie čela a konca vlaku, smerovo variabilné

  • F1 Zapnutie/vypnutie zvuku,
  • F2 Trúbka ,
  • F3Smerovo variabilné osvetlenie kabíny,
  • F4 Vnútorné osvetlenie,
  • F5 Osvetlenie smerovej tabule,
  • F6Silné/slabé svetlá,
  • F7Manévrovacie + manévrovacie svetlá, li>
  • F8 Nesprávne svetlá koľaje (Pc2),
  • F9 Vypnutie svetiel na strane A kabíny,
  • F10 Vypnutie svetiel na strane B v kabíne,
  • F11 Ovládanie hlasitosti (3 úrovne),
  • F12 Stlmenie zvuku (režim tunela),
  • F13 Vysokofrekvenčná trúbka,
  • F14 Nízkofrekvenčná trúbka,
  • F15 Dvere,
  • F16 Dvere medzi priehradkami,
  • F17Oznámenie,
  • F18 Oznámenie 2,
  • F19 Trakčná brzda,
  • F20 Otvorenie okna v priestore pre cestujúcich,
  • F21Zvuk pantografu,
  • F22 Otvorenie okna v kabíne,
  • F23 Otvorenie dverí kabíny,
  • F24Prídavný kompresor,
  • F25Hlavný kompresor ,
  • F26 Zvuk spojky,
  • F27Ventilátory vypnuté,
  • F28 Vzduchová brzda,

Prototyp

Elektrické jednotky série EN57 sa vyrábali pre PKP v rokoch 1961-1993.

Kompletná jednotka pozostáva z dvoch zoraďovacích vozňov (typ 5B) a hnacieho vozňa (6B). p>

Vďaka spojke Scharfenberg je možné pripojiť maximálne 3 jednotky pre opakovanú jazdu.

Jednotky EN57 boli vyrobené v „Pafawag" závod vo Wroclawi, ktorý v roku 1997 prevzala spoločnosť Adtranz a dnes patrí koncernu Bombardier.

Vonkajší vzhľad jednotiek charakterizovali drážkované skriňové steny (do čísla 1113), od čísla 1114 boli steny hladké. Predná stena mala spočiatku tri tabule skla, od čísla 1900 sa zmenil vzhľad čiel a odvtedy mali dve veľké tabule.

Počas mnohých rokov prevádzky jednotky mnohokrát zmenili svoj obraz. Maximálna rýchlosť bola 110 km/h. Vnútro každej sekcie je rozdelené do troch oddelení, do ktorých sa zo zádverí vstupuje jednokrídlovými, ručne otváranými dverami. S pomocou eurofondov boli jednotky EN57 zmodernizované, dostali nové čelá s displejmi, moderné sedadlá a v mnohých prípadoch aj klimatizáciu.

Vyššie uvedený popis pochádza z tzv. stránka výrobcu PIKO

GALÉRIA

Fotky použitého rušňa v popise položky pochádzajú zo stránky výrobcu PIKO POLSKA

Súprava je nová a originálne zabalené.

Zdravím vás a vitajte pri nákupe.

h2>

PODOBNÉ PRODUKTY

  • Sprostredkovanie tovaru z Poľska za skvelé ceny

  • Rýchle doručenie tovaru priamo k vám

  • 15 miliónov produktov na jednom mieste

  • Najväčší výber tovaru z Poľska na trhu

  • Doprava zadarmo (len v rámci SR)